Blått i vitt !



Mina vinterfärger är blåa och vita nyanser. Så här har min utsikt sett ut i flera veckor från min altan.
Oftast brukar snön försvinna från träden i en varmfront, som av och till sveper in över staden.
Det är fint, det är bara att tacka och ta emot.

Jag har inte varit ute på skidor än, förr om åren hände det titt som tätt. Jag har en kompis
som också gillar att åka skidor. Vi brukar "sikta" på att göra det de få gånger som vi träffas.
Men oftast blir det bara en tanke, vi hinner inte med. Det är väl konstigt !
Nej, det är kanske inte så konstigt, dagarna är så korta, ljuset kommer så sent och mörkret faller så fort.
Jag väntar till nästa år, när ljuset kommer tidigare och mörkret senare.
Så intelligent tänkt.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åååh, så fantastiskt vackert!!! Helt underbart!

Kram :)

2008-12-13 @ 00:29:53
URL: http://www.kenneltwix.se
Postat av: Anonym

Mmm så fantastiskt vacker det är med det vintervita snö landskapet!!!



Ha ett riktigt glittrande,

bubblande och roligt NYÅR!

2008-12-31 @ 18:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0