Evigt flängande !

Den här hösten har verkligen inte varit lik någon annan ! Så mycket som vi har farit och flängt, från det ena huset till det andra. Städa och städa och städa. När man kommer fram måste det städas av lite för att sedan städas ur lite.
Bilen packas i och packas ur, det och det glöms. Kallt och rått, smutsigt och grått ! Fästingar flyttas hit och dit.
Ja, idag är jag TRÖTT i hela kroppen.
Förr om åren var jag mest trött i huvudet men nu börjar det bli kroppen också.
Men man ska inte klaga, det finns de som inte har något tak över huvudet. Inget att packa och alldeles för varmt och torrt.





Selma hjälper aldrig till jo, hon flyttar runt fästingar !  Men en tibbe behöver bara vara, envis, nyfiken, självständig och mycket värdig för att bli älskad ;)

Kommentarer
Postat av: Lissen

Men hugaligen vilken sötnos! Plutar så fint med munnen. Väntar kanske på en gobit?

Hoppas matte får vila lite, också!

2008-10-20 @ 16:54:34
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: A Ingre mora di

jag kan inte förstå var du har fått ifrån att man måste städa Har inte prackat på dig nåt slikt dumt. Men nu har du ju gjort det,så låt gå för den här gången. Skämt åsido.

Jag tycker att du sliter som en hund med alla dina flyttningar, tur att du har dina underbara

vovvinnor, som hjälper till att få upp ångan.Önskar att jag vore 40 år yngre så skulle jag komma och hjälpa dig lillhjärta.

(iwan har slitit färdigt med min hall. Den är såååå fin) pok



2008-10-20 @ 19:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0