Vad har hänt !!!!!!!!!!!




Ja, nu förstår jag hur allt hänger  ihop. Inte så konstigt att blomsterprakten var så stor när vi kom upp från Avesta !
Hummm..................... 
Hundarna har inte bara skött gödslingen tidigare utan även trampat ner eftersom.
Jag som trodde att klimatförändringen nått  Östersund. Med allt vad det innebär, men framför allt mer värme och sol till fördel för växtligheten !!  Ha ha ha ha ......... Så det kan bli.
Men det är som lite fint ändå....... om man tänker efter liksom.
Ett riktigt genomtänkt arrangemang, det höga i mitten och markkrypande växter runtom.
Men jag ser inte skymten av rabarberstjälken, har grannen varit in och "pallat" ?



Kommentarer
Postat av: Lissen

Den såg riktigt trött ut den där rabatten.....

Är det verkligen eran??? Kanske grannen har bytt sin gamla! Kolla om det växer rabarber hos dom???

Eller har det varit soligt där i Östersund , hela tiden?

Nej nu måste jag sova på saken?

Natti natti

2008-09-02 @ 23:18:46
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Ingre Zack

Blomsterarret helt outstanding! Grattis. Har du tänkt på att öppna trädgårdshandel? Hundarna kommer att arbeta där gratis och franko och du tjänar storkovan! Bra va? Regn och elände idag, tänkte gå ut med Sessan för kiss och bajs, men ångrade mig . Hon får hålla sig till i morgon. hej och svejs från en bekanting.

2008-09-03 @ 09:16:46
Postat av: Lissen

Raring, precis när jag sitter här tröött. Så får jag dagens härligaste skratt! Jodå... liknelsen med -antarktis och mej.... det ligger något i den!!!!

Men gumman det går bättre än när vi satt där på restaurangen,l!!!!!

Kisses and hugs, to my honest friend

Now and always

2008-09-04 @ 21:39:02
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Lena

Vet väl att det går bättre och bättre för dig :)

Men, ibland får jag ett litet infall,(skratt)

2008-09-05 @ 07:34:43
Postat av: Lissen

Tycker om dina infall! Skrev din härliga kommentar i min blogg!

Ha det gott vännen

2008-09-05 @ 09:32:39
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0