En dans på rosor........

Se hela bilden
.........nej, inte alltid.
Jag och min man var på väg hem från Stockholm då vi krockade !!!! Vädret var sämsta tänkbara, snörök och dåligt plogat.
Vi hade änglavakt som man säger, inga allvarliga skador och...... hundarna, som satt i sina burar, klarade sig utan en skråma. Helt otroligt, bilen helt demolerad.
Nu först en vecka senare, känner jag mig Ok psykiskt också.
Jo, jag har varit ute och åkt bil, fast..... sakta.
Nu känner jag mig så glad över att vara vid liv, inte sitta i rullstol och kunna ta mina dagliga promenader.
Planera och drömma om framtiden !
Crufts here we come !!!!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Sussie

Tack och lov att ni hade skyddsänglar med er!

Stooor kram!

2009-02-16 @ 00:49:18
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: Carina

Vilken tur att det gick bra för er och vovarna

kram från Freddis fam

2009-02-17 @ 12:08:51
Postat av: Lissen

Var rädd om dej/er. Vilken hemsk otroligt hemsk upplevelse. Förstår att det tar ett tag att hämta sig och bearbeta allt.

Kramizzz

2009-02-17 @ 13:30:13
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Malin

Tjena hej!!!!

Men lilla vän , hur i hela friden har det gått..Jag kan berätta att vi fått in mycket bilar nu sista veckan som krockat /avåkningar i snöröken som blir av långtradare och dyl.Och det tragiska är att nästan alla är bara skrot =((((då kan man börja fundera hur säkra bilarna är igentligen , fraktade en skärm häromdan till en citra och den var i plast =((( det är inte mycket motstånd i en bil om allt nästan är i plast..

Jag är glad att det gick bra för er,jag hoppas verkligen att vi hörs snart

Kramar från oss i njurunda

2009-02-18 @ 20:18:22
URL: http://hem.passagen.se/brannbolyckans/
Postat av: Syrsan

Hej systra mi! Mår ni bra? Är du i ljungdalen nu och vilar upp dig med maken? Ta hand om varandra och hälsa Tore en kram från mig.



Idag har jag tagit spontansemester för att vila upp mig lite och ta hand om min sjukling. Men jag hamnar framför datorn.....

Vi hörs snart

2009-02-20 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0