Skogspromenad !



Ja, så här brukar det se ut på den smala stigen, glada vita rumpor som skuttar och matte flåsande efter med kameran !

Nu har jag satt Frontline på hela högen så alla följer med på skogsturerna. Jag har inga problem med fästingarna längre. Ett tag trodde jag att de dött ut !!!  Men efter ett besök från norrland, med många hundar som inte hade något fästingmedel, insåg jag att allt berodde på Frontline. Deras hundar kryllade av fästingar !!!


- Ska jag våga hoppa, funderar Maya !


Skönt med lite fläkt idag tycker Crizpi !


Tittut !


Var är vi ?
Hum...................

Kommentarer
Postat av: Lissen susar in ......

Skönt att slippa fästingarna!!!!



Lyssna gärna på programmet.

Det var tänkvärt och berörande.

Kram

2009-07-23 @ 20:26:34
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Fannys matte

Vilka söta rumpor... är det kanske dom som kallas rumpmasar? Har inte mött några fästingar här ännu men vi får vara beredd på att dom kan dyka upp närsomhelst och isåfall vet vi vilket motmedel som gäller!

2009-07-23 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0