Vardag och hundliv !


Så var kalaset över, men oj så kul jag haft !
Om ni alla som var med hade hälften så roligt, så vet jag att ni haft riktigt skoj !
Tack för alla fina presenter, vackra tal, roliga tal och....... tal ;)
Inga kort från festen, censuren tog dem.
Jo, några vackra blommor !



Mina vovvar har det helt underbart nu när regnandet är över. Valparna växer och frodas och har fått ta sina första motsträviga steg i främmande miljö.





Så mycket spännande att spana in, att matte ropar struntar jag i !




Är jag söt eller.........?


.. är jag söt ?





Dagen bjöd även på svalkande skugga under träden vid ån. Härligt !



Kommentarer
Postat av: Lissen

Oh vilka sötingar! Festen var kul för oss som var med också- Någon liten bild på festföremålet vore kul att se!

Bilden på kättingen är i från bron vid gammelbyn i Avesta.

kram

2009-06-25 @ 08:21:47
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Lissen

Vilken solig helg vi har att se fram emot!

Nu visar jag ett ölglas från festen

Ha det bäst!

2009-06-26 @ 09:14:51
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0