Crizpiz dräktighet...

... ja, den framskrider kan man lugnt påstå !
Idag var det första dagen på 1 1/2 vecka som hon åt ! Matte har i vanlig ordning oroat sig mellan köttfärsen -nej, blodpuddingen -nej, kalvsyltan -nej. osv. "Tissarna" är ljusrosa och hon är trött, kelen och kan jag inte antyda en början till magens rundning ? Det finns inget mer spännande än denna väntans tid.


Resten av gänget mår förträffligt och aptiten är det inget fel på. Vi har varit några dagar i Ljungdalen, där det varit massor av snö och vovvarna har lekt och sprungit som bara... ja, jag vet inte vad. 
Bilden är från ifjol.... riktigt så mycket snö har det inte kommit än !!!


Snart ser det ut så här. Jag tycker verkligen om vintern som ett avbrott i den grå, blöta och trista hösten. Allt blir rent och fint.

Kommentarer
Postat av: anne

ville bara önska dig en fortsatt trevlig onsdag :)

2009-11-18 @ 15:34:24
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: kicki i sundsvall

vad roligt att Crizpi ska få valpar:D ja ngn snö ser vi inte i sundsvall precis snarare regn har gjort det i några dgr nu ser verkligen fram mot när snön kommer så att det blir ljusare ute.

2009-11-18 @ 17:25:29
Postat av: Erja

Hej! Efter alla data problem så är vi tillbaka i cybervärlden. Och det bästa är att nu kommer jag in på din hemsida också! Så snygg den blev och snygga bilder! Visst är det väl härligt att gå i väntans tider! Det blir så spännande att se vad Crispi får. Här i Umeå har det regnat i evigheter nu så jag vill ha snöööööööö.

Ha det så gott.

KRAM Erja & Gänget

2009-11-23 @ 00:37:34
URL: http://www.undimoon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0