Ännu en hopplös dag....

....... med kameran i skogen !!! Grrrrrr....


Ja men titta så fint det blev........  !!!!

Också en till....


Magert resultat efter att jag plåtat över hundra kort med alla möjliga inställningar.

När jag kommer hem, efter en tur med kameran, är det alltid lika spännande att ladda upp bilderna för att se vad resultatet "blev". Nästan som på julaftonen när jag var barn och alla paket skulle öppnas.

På sista tiden har det inte blivit något bra, jag är inne i en dålig plåtningsfas. Jo, jag har läst instruktionerna, och vid närmare eftertanke så har det HÄR hänt efter det. Jag har alltså använt huvudet lite, laborerat, fixat och donat.  Gräsligt resultat, på min ära !!! Slutsats !?
Ischhhhh..

Tillbaka på ruta ett alltså, men var är instruktionsboken ?? Jag har vänt upp och ner på hela huset utan resultat.
Det finns väl en inställning som heter - automatisk- ? Kära Lissen och kära Erja - I need some help !

Min älskade man kommer snart hem och han har ordning på prylarna, han hittar säkert den lilla boken.

Jag har märkt att man kan, i de olika inläggen hitta ett ord, som ständigt återkommer, och som kan vara svårt att hitta synonymer till. Idag var det RESULTAT.

I mitt vidare bloggande ska jag fundera lite på det, se om jag kan hitta meningen med livet eller något annat viktigt i detta sammanhang.

Ha en skön lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0