Busan ....

....eller Busen !!


Hon har varit hos oss ett par veckor medan husse och matte har haft en välförtjänt semester.
Ja, inte från henne... tror jag !

Smått chockad landade hon här, med för henne främmande hundar. Inte helt lätt.
Vi visste att detta är en mycket bestämd tibbedam, men hos oss..... i sitt chockad tillstånd, har hon skött sig exemplariskt. Hon har gått fint i koppel, inte skällt och kunnat vara lös på tomten !!!!!!

Men nu längtar hon hem, så imorgon återgår allt till det normala för henne.

Jag och Jizza ÅKER TILL BRATISLAVA imorgon, vilket inte tillhör vanlig vardag !!!!!!
Jo, vi skall tävla om titeln Juniorvärldsvinnare 2009, lätt som en plätt. Eller hur ?
Resfebern är på plats, vet inte när jag kände mig så här förväntasfull sist ?
Det ska bli sååååååå kul !!!
Håll alla tummar och tår för mig.
Utförlig rapport kommer nästa vecka, hi hi hi...



Jag ska bada henne.....

Kommentarer
Postat av: Fannys matte

Bara så spännande... självklart håller vi alla tummar och fyra tassar för Jizza och dig. Lycka till!!!

2009-10-08 @ 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0