Man lär sig alltid något nytt !

Nu har jag lärt mig att en dator måste dammsugas mellan varven. Ivf om man har en massa pälsiga monster.

Jo, min dator har bara fungerat korta stunder och sedan "hängt" sig. Mycket irriterande och så tråkigt !
Livet har varit tommare utan den. Tänk att det kan ha blivit så, och vid min ålder ?
Nu när jag varit utan i flera dagar har det varit trist och ensamt. Visst har jag hundar, en underbar man, barn, härliga vänner...... men något har saknats !
Härlig att den FUNKAR !

Självklart vill jag berätta och visa vår "lille skutt", det är hans arbetsnamn för tillfället, jag har alltid tyckt att små pappisvalpar liknar vita kaninunger.


Korta stunder är jag vaken och försöker vingligt ta mig upp på benen. Det lyckas så där, tycker matte.


Det var gott med en slurk mjölk.


Men nu vill jag sova !


Hörde du inte vad jag sa ? Inget mer fotograferande tack !!!!!!

Nu får det absolut vara nog !

Har ni sett så löjlig matte är ?! Hon har lagt en ylle sjal i min valplåda för att jag ska tro att jag har något syskon.
Hi hi hi...
Natti !

Kommentarer
Postat av: kicki i sundsvall

Så sant så man sitter ju framför datan halva kvällarna och tittar på såna här söta små bilder gud vad fin han är vilken liten en och vilka vackra ögon vill bara krama om den där lilla krabaten men.... sköt om er kram.

2010-01-13 @ 14:57:03
Postat av: LissenTo

Vad söt han är lilla Saffran, den andra bilden med den oskyldiga blicken får väl vem som helst att smälta!



Mmm hur det blir "på äldre dagar", lite tomt utan dator, hihi.

2010-01-14 @ 05:21:23
URL: http://lissento.blogg,se
Postat av: Erja

Hej Lena!

Gud vad han är fin lilla Zaffran!!! Jag kan bara säga Grattis och lyckliga den som får honom!



Kramar Erja

2010-01-14 @ 08:43:59
URL: http://www.undimoon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0