Usch ja !

Tiden bara rinner iväg och snart är det som bekant jul. Men var är snön då ?
Allt hade varit så mycket enklare då för oss hästägare. Nu är det hårt, hårt och halt. Jag har visserligen skor fram men det räcker inte till nu. Easy glove är beställda och kommer förhoppningsvis nästa vecka, jag som redan har väntat i 3 veckor !!!!!
Sedan är frågan, kommer de att passa ?

Vi tar oss inte från stallplanen så där står min prins och äter och växer. Titti tycker att det är helt ok, hon mumsar frusen hästskit och mår som en prinsessa. FRUSTRERANDE !!!!!

Jag har köpt en barbackajord, som ska provas, så snart underlaget tillåter. Hoppas att det blir snart.

Annars är det mycket jobb nu, det är väntat och det blir inte så mycket tillfällen till träning ändå.

Vad säger man ? - Gilla läget !

Kommentarer
Postat av: Frida

Uppe på fjället där Mr M bor har det varit snö i flera veckor och nu när det blivit kallare så har den packat sig lite mer. Hoppas ni får bättre underlag också.

2011-12-06 @ 00:56:49
URL: http://fridanygren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0