Livet fortsätter !

Nu vet väl alla att min ursnälle kompis, tillika ponny, slängde av mig och jag hade oturen att landa på nacken. Det resulterade i en lååång konvalecens men nu är jag snart tillbaka igen.
Vill tacka alla som hjälpt mig, inte bara med Catch under denna tid. TACK från mitt hjärta ! Utan Er hade jag mått ännu sämre. Men jag har också fått hjälp här hemma, första tiden blev jag matad ! Tänk er det.
Tack för att ni orkat lyssna, trösta och stötta.

Anette som matade mig med den godaste apelsin, på sjukhuset, kommer jag speciellt ihåg ;)Puss på dig !
Mia som tog med mig till Parelligänget, Frida som höll mig sällskap och hjälpte mig på akuten i många timmar, och efter min hemkomsten skjutsat mig till stallet, lekte med Catch osv.
Carina "stallchefen" som utan knot skött markservicen på stallet.
Min älskade syster Anna-karin, min bror Christer och mamma. Mina två pojkar, undrar om jag glömt någon, listan kan göras lång.
Jo, sist men inte minst min man Tore !

Nää, jag känner mig inte rädd utan fylld med framtidstro. Jo, jag vill fortsätta med min Catch, men börjar lite försiktigt med Geifa i skritt på lång tygel. Sedan ska någon annan rida in honom, jag återkommer om det.
Kul ska det bli !!








Kommentarer
Postat av: Frida

Du är en riktig fighter Lena!

2012-05-14 @ 13:41:59
URL: http://fridanygren.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja det är du och välkommen tillbaka på bloggen!

2012-05-14 @ 18:17:07
Postat av: Fia

Skoj och nu har jag hittat till dig ;) Är det okej att jag skriver om catch på min blogg?



2012-05-14 @ 22:47:31
URL: http://iminegnalillabubbla.blogg.se/
Postat av: Lena

Fia, urkul om du skriver om Catch på din blogg :)

2012-05-15 @ 07:53:32
URL: http://lenazblogg.blogg.se/
Postat av: Lissen

Älskade vän, så glad över att kunnat stå vid din sida och kunna hjälpa till. Med alltfrån att dela på en apelsin till att göra upp trevliga planer!

2012-05-22 @ 18:05:44
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0