Yes !

Nu är vi på banan igen !

Jag har "hittat" en tjej som heter Fia och som kommer att rida in min Catch i sommar. Det känns mycket bra. Vi har träffats ett par gånger och hon har bekantat sig med honom.

Idag tog vi en promenad tillsammans i survädret men det gjorde ingenting för humöret var på topp. Fia har en liten kille på 5 år och vi var rörande överens om att maskarna på vägen ska räddas till varje pris !

Till helgen bevistar jag en till kurs på Lögdö ridakademi, den handlar om sitsen, tänk vilket teoretiskt proffs jag blir. Kul blir det allt. Träffa likasinnande och bara prata häst.

Det händer lite nu, kommer ihåg hur hopplöst allt kändes för bara 4 veckor sedan. Visserligen får jag lite värk men jag tror att det bara är träningsvärk. Det gäller att lyssna på kroppen och vila när den säger till.


Kommentarer
Postat av: Lissen

Japp, det gäller att göra upp planer och vad bra med en tjej som kan hjälpa dej att rida in Cathen.

2012-05-22 @ 18:07:45
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0