Elektroniska e-posten !!

Min e-post fungerar inte , så trist ! Först nästa vecka får jag ordningen på den. Så om du skrivit något viktigt och inte fått svar så vet du nu vad det beror på.
Under tiden får du njuta av en tulpan ! Jo, Lissen, den räcker över helgen också :)



Jag älskar tulpaner. De är inte bara vackra, de kan prata också ! Knirr, knarr säger de när man tar dem ur plasten.
När jag står i affären och skall välja färg, blir det svårt, alla färgerna är vackrast !
Den här gången blev det lila för det var den enda färg som fanns. Den färgen skar sig rejält mot mina röda julgardiner. (Jo, de är uppe än )
Men det är liksom förlåtet när det gäller tulpaner. När det blir så här helt fel brukar jag tänka att naturen blandar färger hur som helst och då är det ju fint !
Eller så är jag en riktig trendsättare ??
Vad tycker DU ??????????


Kommentarer
Postat av: Lissen, tittar in

Tack raringar för en underbar helg!

Att vara i Slow Village, är både häslosamt och ett härligt äventyr! Hoppas det inte dröjer så länge till nästa gång!

Stor kram.......

Ps Har skrivit lite om detta underbara ställe på min blogg Ds

2009-03-29 @ 22:22:49
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Hej kompis!

NU är det dax att ta ner julgardinerna för att det är påsk om några dagar :-) Du, jag bara äääälskar tulpaner, de är så himla fina tycker jag, så fräscht!

Ser fram emot att träffas i juni! MAssor!

Tack för inlägget i min gästbok!

Kram Cathrin

2009-03-31 @ 10:09:47
URL: http://www.kennelpzazz.se
Postat av: Lissen

Hoppas ni har det bra i Slow Village.

Här tinar snön för fullt!

Ha det så gott!

2009-03-31 @ 16:16:39
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejsan hej på er!!!!!

Nu var det MYCKET länge sen vi hördes , jag hoppas att allt är väl med er =) vilket fint kort på lejonet , han var en riktig snygging =)Tulpaner är ett måste denna årstid, då känner man verkligen att våren är kommen .Hur mås det med alla hundarna ?själv så går jag i undran på kara ,hon ska till å löpa i sommar =)Men vi måste prata lite på tel snart ,man inser att det var ett tag sen =(( Kramen från oss i brännbodarna

2009-03-31 @ 20:16:31
URL: http://brannbolyckans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0