Dagarna börjar bli lite längre !

Tidigt i gryningen, precis när ljuset återvänder efter en natts sömn, passade vi på att ta en promenad.
Kameran var med liksom lite hundgodis, ifall jag skulle behöva något lite extra för inkallningen.
Det brukar vara en hel del hundar på det här promenadstråket, men kanske inte så här tidigt.
Idag mötte vi inte en själ.
Men ljuset var för svagt för att det skulle bli några fina bilder.




Med mig hade jag Gizza och Leo !

Ute på isen känns det tryggt att gå, så kallt som vi haft i år. Pappisar är svåra att se i snön, det är nog därför som de har färg på öronen ?


Till sommaren ska vi ta med fikakorgen, sitta här och njuta ! Det känns lite overkligt just nu.


Titta, är det inte, ja, gissa !

Totte har också varit ute idag, men bara lite, lite. Typ en minut så där. Vet inte om han riktigt uppfattade snön.

Ska jag våga ?

Med lite hjälp så fick tassarna smaka på snö för första gången.


Sedan fort in i till trygghet och värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0