Här bor jag...........

.. och min älg (kolla till vänster) !

Men han tycker oftast att det blir för varmt och föredrar att sitta utanför.



Intressanta dofter här, lite löptikar och sånt.



Hur får man bra bilder när allt annat är intressant utom matte och kameran ?



Det Crizpi tycker är viktigt vid fotografering är att sonen är hel och ren !
Hon tvättar och tvättar.....



Här får lille Zaffran lära sig vad som gäller vid all kurtis...... "Diamonds are a girl best friend" !



Fortfarande mer intresserad av brottartakter än kurtis !

Mor och son.


Ja, har man inga syskon så måste man tidigt få vara med resten av flocken, men oj så trött man blir.


Natti natti....
Imorgon blir jag 5 veckor !   Blir det tårta då ?????????????????????

Kommentarer
Postat av: kicki i sundsvall

men gud sååååå söt Lena mitt hjärta smälter lilla zaffran

2010-01-23 @ 20:13:22
Postat av: AnnSofi

Måste var världens sötaste valp!!Ha tarmen värker.

2010-01-24 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0