Välkommen till "The body shop".....



.. där jobbar jag nu !
Den här papperspåsen av återvunnet papper tog jag med på svampTUREN i söndags.
En helt underbar dag med bästa tänkbara väder och MYCKET svamp. Vilken TUR !!
Ja, TUREN tycks äntligen ha infunnit sig hos mig nu.

Efter ett par timmars plockande satte vi oss i en liten glänta där solens strålar lyckats leta sig genom granträden. Den värmde riktigt skönt.

Idag bjöds det på ärtsoppa, ljuvligt gott där ute i det gröna. Tre hundar hade vi med oss, de tyckte också  att solen värmde gott och att livet lekte. Men bäst var nog ärtsoppan ändå, som de ivrigt försökte komma åt. Jo, de fick slicka resterna, vi är ju djurvänner ;)



Min bästakompis och jag plåtar varandra ! Lite kul tyckte vi !



Titti hann jag fånga på bild !




Lite kort har jag tagit från min nya arbetsplats också, men de kommer vid ett senare tillfälle.



Kommentarer
Postat av: LissenTo

En underbar dag! Vilken tur vi hade som hittade så mycket svamp.

Dessutom vad gott det är att äta ute.

Funderar redan på nästa utflykt :-)

2010-09-26 @ 19:36:08
URL: http://lissento.blogg.
Postat av: Fannys matte

Låter som du kommit till paradiset... Väntar med spänning att få höra om din nya arbetsplats.

Må så gott!

2010-09-26 @ 21:57:23
Postat av: LissenTo

Kram min vän!

2010-09-30 @ 22:15:34
URL: http://lissento.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0