Vintertid eller normaltid




Vackervädret fortsätter och jag och Catch också.
Läxan denna vecka är att efter 4 steg sluta, övergå i en öppna i 4 steg osv.  Jag tycker att det går mycket bra men.... nu måste jag visa upp det för någon med vidvinkelseende. Så jag inte befäster något som är fel.



Maken plåtade och hade fått noga instruktioner om när han skulle knäppa. Inte lätt för ett otränat öga. -När inre bak lyfts ska du knäppa ! Han var tapper ;)



Jamen titta nu blev det rätt, knäppt alltså !

Efter träning blev det lite myspys i skogen.


Den här bilden tycker jag om, synd att den blev suddig.



Lite uppför.


Kommentarer
Postat av: AnnSofi

Åhh Lena vilka underbara bilder Tore har tagit på er!! Vad flitig du är med träningen. Go girl :-)

2011-10-30 @ 21:19:28
URL: http://www.marrics.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0