Dag 4

Underbart nyårsfirande med goda vänner, god mat, lite spel och Tv tittande !


Inte sämre blev det på nyårsdagen då Frida mötte upp mig och Catch i padocken.
Han är för duktig grabben min.

Idag repeterade vi lite och försökte att förfina hjälperna med energi. Catch svarar bra på det men jag hänger inte riktigt med. När tanken på ex. ökning eller minskning på hans tempo, dyker upp i min hjärna, knappt att jag är medveten själv, så svarar han.
I det läget vet jag knappt att han gjort rätt. Tur att Frida kan se det och ge kredit.
Svårt att förklara begripligt.
Vi började även med att flytta honom utåt i volterna. Roliga övningar !

Måste säga att han är mycket samarbetsvillig, det är klart att han störs av bilar, hästar osv. men kommer strax tillbaka och börjar jobba.

Han är helt enkelt för underbar, mysig, genom snäll och trevlig. Tror du att jag älskar honom ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0