Rapport från en skurhink

Det finns en bok med den titeln, tror den kom ut på 70-talet. Men det var länge sedan jag använde en sådan.
Visst behöver här skuras men annat går före. Idag besök hos en kiropraktor, han verkar BRA !
Inhandlade ett par Levis jeans, 751, med 20% rabatt, sånt gillar jag !

Snart i väg till pållen som skall tränas med kapson idag, öppnor och slutor. Måste verkligen tänka på min position !!!! Annars har det gått bra i veckan med den sk. inridningen. Han förstår stanna nu (viktigt;) men inte framåt riktigt än. Som avslutning hivade Fia upp sin lille son Oliver, som fick sig en liten ridtur, jag tror inte att Catch märkte något. Lugn och trevlig hela tiden. Allt arbete som jag och Frida la ner i vintras märks tydligt, det tycker t.om. Fia :)
På söndag tar jag med mig kameran..... nu ska det till lite bildbevis. 

Håll tillgodo med den här så länge.


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad bra att det finns kvar lagrat i Catchen av det som vi gjorde i vintras! Det var kul att se dig ute på promenad idag!

2012-06-01 @ 20:22:36
URL: http://fridanygren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0