Äntligen sol

image6

För första dagen på länge så skiner solen och vi kan vara ute länge utan att bli blå på näsan.
Så fort snön smält undan så låg gräsmattan grön där igen, precis som jag och hundarna vill ha det !
Det blev mycket bollkastning och jaga varandra, katten på råttan och råttan på repet, så att säga.
Först blir Jofsan trött sedan kommer Mina men sedan ingen, de andra kan hålla på hur länge som helst tror jag.

De vuxna hundarna har fullt upp med att vakta runt tomten från oknytt som cyklar, katter, andra hundar och mini människor, ja även fullstora sådana. 
Nu ligger alla i varsin hög och sover, det är nu man älskar dem som mest. Jag tänker på när mina barn var små och sov, då var de för gulliga och söta. Idag är de stora och skäggiga och inte speciellt söta och gulliga när de sover. Men jag gillar dem ändå !!!!  Älskar skriver jag inte idag, det kan vara lite känsligt om du förstår ??
Nu måste jag sluta, köket kallar !

Kommentarer
Postat av: Michaela o Jill

Gud va söt hon är!! Låter som att ni har haft samma skit väder som vi, snö blandat och molningt!
Ska bli roligt att träffa er till helgen!

Kram

2008-05-21 @ 20:16:26
URL: http://kerametskennel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0