Förkylningstider !

Just som rubriken säger har det varit hemma hos oss i några veckor. Först sonen, sedan maken och tillsist jag.
Ja, jag blev förkyld ! Helt omöjligt enligt min uppfattning, jag har inte varit förkyld på år och dar.
Knappt ett ord har kommit från mina läppar, så hes att jag inte kunnat prata. Det ÄR jobbigt , frustrerande.
Det är såna här dagar som jag har förstått hur viktigt det är att få säga "sin mening". Men nyttigt att tvingas till att bara lyssna. Tänk dig att sitta i ett sällskap där en intressant diskussion är i full gång och du har ett riktigt smart inlägg att komma med, som du tycker ivf. Men inte få fram ett ljud, samtalet rullar vidare..........tillsist kapitulerar man.
Frustrerande till att börja med men sedan upptäcker du att det var faktiskt inte är så viktigt att säga sin mening i alla lägen.


Kommentarer
Postat av: Lissen

Klokt talat min vän! Fast du har ju så mycket roligt och vettigt att säga! Så jag hoppas att du snabbt kan kasta dej in i diskussionerna igen!!!!!!



Men vad spännande..... min vän..........

En..... TV STJÄRNA.........



Fast en stjärna för mej har du alltid varit,L!!!!

Kram

2008-11-19 @ 08:35:59
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: AnnSofi

Så då är man kompis med en tv stjärna ;-)) Det var några på jobbet som oxå skulle titta. Du vet vilka! Men så bra det var. Är det så enkelt? Roligt att se Crispi Live. Så söt hon är, och ditt hus har jag fått se oxå. Ditt nya ser jag i sommar. Krya på dig nu så vi kan prata färdigt i tfn utan hostattacker.

2008-11-19 @ 19:06:38
URL: http://www.marrics.se
Postat av: Lissen

Du lyste som en stjärna......

Total succe.........

Jodå, hunden var fin också!

Ha en skön dag!

2008-11-20 @ 09:34:38
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0