Utmanad...

Tack Sussie... pust...jag antar utmaningen. Bara för att jag gillar Dig :P

Så här går det till:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet på inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1, Hum..... jag.... nej.... JO ! Jag älskar utrymme både kroppsligt och mentalt. Går till vardags i säckiga kläder sedan vet jag inte riktigt vad jag menar med mentalt utrymme ? Men jag tycker att det låter bra !

2, Jag är otålig och lite rastlös.

3, Obotlig optimist när det gäller hundavel, till vardags pessimist.

4, Letar alltid genväger inför olika arbetsuppgifter, kommer därför bara att skriva namn på de utmanade ;)

5, När du bjuder mig på middag uppskattar jag allt ! Jag lagar inte gärna mat nuförtiden och är därför MYCKET tacksam.
    Bruna Bönor med fläsk och iskall mjölk, de du !

6, Väldigt energisk när jag har "fått nåt i skallen". (ex. en boll;)

7, Älskar att prata i telefon med mina vänner. Till makens förtjusning.

NU UTMANAR JAG : LISSEN-TO, UNDIMOON, PIKINAS, MARRICS, (HUR MÅNGA VAR DET NU?) KERAMETS, ANETTE BERNDT, ANNA-KARIN, Kennel Twix


Kommentarer
Postat av: Sussie

skrattar Det gick ju riktigt bra ;) Lite kul tycker jag :))

Ha det bra!

Kram Sussie

2008-11-13 @ 00:13:42
URL: http://www.kenneltwix.se
Postat av: Anonym

Hmm, får grunna några dagar..... vem är jag?

2008-11-13 @ 22:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0