Söndagmorgon....

..jag, Crizpi, Jizza och kameran !



Vi tog en lite skogspromenad, tänkte fånga dagen med fiiina kort... men... pappis mot snö är inte så bra och inne i skogen blev det för mörkt. Men vi hade en skön tur ändå, mycket gott att stoppa nosen i !
Mattes frolic i fickan vägde lätt jämfört med hästspillning, rådjursskit och harlortar ! Crizpi och inkallning är klockrent men Jizza......... hon struntade fullkomligt i mig. Där behövs träning konstaterade jag.

Fick lite fina kort på Crizpi dock.....


Jizza !

Pappisar gör sig bäst i gröngräset. Nu längtar jag till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Lissen dansar in!

Hej min lilla raring, som alltid är så morgonpigg!

Men det måste var skönt med morgonpromenaden. Inte lätt att fångs små vovvsingar på bild som hellre skuttar omkring. Du lyckades med bilderna på Cripi och Jizza. Ha det så gott min sköna!

2009-04-19 @ 14:51:42
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Lissen dansar in!

Hoppas du hinner med sköna skogspromenader och inte bara fixandet med flytten. Kram min vän



Ps Tack för dina goa kommentarer Ds

2009-04-21 @ 10:01:25
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0