Spänt läge!



Var det inte i soffan häromkvällen, när ett par goda vänner var på besök. Crizpi sökte sig till Carins varma knä och låg där mest hela tiden !!!!!! De har blivit riktigt goa kompisar och det tycker jag är så himla roligt.

Däremot blev det riktigt spänt och hett mellan öronen i morse.


Kortet är taget precis efter ett kort men intensivt slagsmål mellan Selma och Crizpi.
Det var nog mitt fel. Jag hade kopplat dem för att ta lite kort bakom huset i den vita fina snön.
På väg dit mer eller mindre släpade jag dem bakom mig, jag bara hör att det blir ett våldsamt liv. Jag vänder mig om och ser att Crizpi bitit sig fast i Selmas öra ! Tur att jag hade kopplet och snabbt kunde sära på dem.
Jag behöll dock lugnet. Der har jag lärt av Ceasar Melan, tack för det ! De lugnade ner sig på en gång och kortet är precis taget efter bråket. Sedan är det bästa vänner igen. Ingen går och stirrar surt på den andra.
Tänk om vi människor kunde lära av dem ?

Mitt på dagen blev det en tur på skidor igen, jamen det gick nog lite lättare idag. Eller maskade jag ?
Glidet var det inget fel på heller, det gick utför utav bara katten. I nedförslutet gick det riktigt fort och jag böjde mig ner ordentligt. Crizpi sprang bredvid och slickade mig i örat, jag nästan välte av skrattet ! Men hur tar man ett sånt kort ?
Carin du måste följa med imorgon !

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ceasar är ju bara så bra! Visst känns det bra när man kan ta till sånt som man lärt sig bara av att titta på honom, och sen se att det fungerar :)



Ja, ta med en fotograf nästa gång så vi får se!

2009-01-27 @ 20:21:56
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0