Cruft´s 2009



Här är gänget samlat, bara en saknas, fotografen !
Vilken toppen trevlig tur vi haft. MYCKET mat och stora upplevelser. Allt har varit så välorganiserat och lätt att hitta överallt.
Flygplatsen är sammanbyggd med utställningsområdet NEC, bara ett litet tåg att åka emellan.
Fin shopping har jag och Laila haft, både tibbeinspirerat och pappisinspirerat.

Här kommer lite bilder att se och fundera över !

Kanske inte den vackraste tiken för dagen, men absolut det charmantaste ekipaget !


Den här glada och pigga pappistiken kommer från Gleniren kenneln, bästa för dagen enligt min uppfattning.
Härligt handlad av en förtjusande ung man ;) Hon slutade som andra bästa tik efter sin mor. Även hon riktigt snygg !



Här är hennes mor som slutade (började) som bästa tik. Helt förtjusande och underbart trevlig !


Finaste juniorhannen som kommer från Laffords kennel.



Och tillsist BIR hunden Queen BlessJP Royal Connection !!!!!
Helt underbart vacker och med en härlig utstrålning och attityd. Inte nog med det, han blev bäst i gruppfinalen senare på kvällen. Där tävlar man mot alla raser i grupp 9 och det är måååånga !!
Tänk att få äga en sådan vovve ! Något att sikta mot ;)

Sammanfattningsvis kan jag nog säga att jag inte var för imponerad ändå. Det som imponerade mest var de vackra huvudena och det trevliga temperamentet som var genomgående. Inga tappade svansar här inte.
Stimulerande och lärorikt på min ära :)

Tibbarna tar jag nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Lissen

Hejsan raring! Vad härligt att åka iväg med ett gäng som delar ditt inresse! Förstår att det surrats om både hundar annat intressant!

Roligt att studera charmanta exipage också!

See you soon, my friend!

2009-03-14 @ 22:29:37
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vilken otrolig resa ni ser ut att ha haft!

Jag är INTE ALLS avundsjuk!! ;)

Kram

2009-03-15 @ 14:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0