Tibbietime !



Tibbar är ju den ras jag följt längst och därför var det förståss extra intressant att sitta där ringside.
Alla hade , som jag såg, väldigt fina huvuden. Inte en enda visade tänder eller såg ut att ha för långa underbett.
Men var var fransarna på fötterna ? Behänget på öronen ? Sist men inte minst det pigga och alerta temperamentet ?
Vovvarna såg rejält uttråkade ut, alla utom en....... Mangos Pentagon ! Han viftade på svansen hela tiden, showade och charmade oss alla totalt. Ni ser honom på bilden, hoppande på handlerns ben. Sedan när domaren kommer in vet han vad som gäller och ställer upp sig i sin tjusigaste pose.



Vilken resulterar i en 3:dje plats. Jag tycker att han skulle ha vunnit ! Så det så !




Och vem är du då ????


Kommentarer
Postat av: Sussie

Texas är ju bara sååå fin! Å så trevlig sen!

Önskar att jag hade kunnat vara där jag med...

2009-03-17 @ 20:28:32
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Raring, snart kommer jag och då ska vi sitta på fället och glittra ikapp! Längtar redan!!!!!

Skidturer och dopp i fjälltunnan! Mmmm vad gott vi ska må........ Puss och kram

2009-03-18 @ 20:22:19
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0