Välkommen........



....till vårt mysiga fjällcafé i Ljungdalen !
Alltid ny fräsch inredning som speglar vädrets influenser. Här kan du njuta av allt som livet har att erbjuda, riktigt kokkaffe, hembaktbröd, romantik......



..........fart, fläkt och spänning !


Här i Ljungdalen är det en salig blandning av skoteråkare, skidåkare, fiskare, jägare och.........
..........hundälskare !!!!


Det är aldrig några problem att ta med sin hund och ha den lös, varsomhelst, ALLA är välkomna till Ljungdalen, en liten by som nästan självdog. Men som tack vare alla sina bybor och lite draghjälp tog "nya tag" ! Nu växer byn och  ålderspyramiden har förskjutits !
Detta är så unikt, fler börjar upptäcka oss, vad händer sedan ?? Måste kika i kristallkulan ;)


....hum.. ser inte ut  som om jag kikar i kristallkulan utan snarare ligger på ett sanatorium för lungsjuka !

Men ändå -Lissen to me - jag är en friiiiiiiiiiiiiiiii kvinna :)
Kom snart, jag längtar !!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åååhhh...det ser helt UUUUNDEEEERBAAAART ut!!!

Kunde jag så skulle jag komma på en gång! NU!

2009-03-20 @ 11:15:13
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: Lissen

Men raring, jag kan knappt vänta! Kunde jag så kom jag nu. För vem vill inte vara en fri kvinna och ligga där bredvid dig i solskenet och småsurra.

Snart, snart kommer jag. LÄÄÄÄÄNGTAR!



Ps Ljuvliga bilder! DS

2009-03-20 @ 14:05:49
URL: http://lissento..blogg.se/
Postat av: Fannys matte

Kan bara "Jizza" vad du kikar på i kristallkulan???

Må så gott tills den "stora dagen" kommer.

// Inger

2009-03-20 @ 23:10:13
Postat av: Lissen

Ligger du kvar vännen i solgasset!

Snart ska vi färdas på skidor och sedan blir belöningen att spana på solglittret och allt som färdas förbi oss.

Medan vi njuter av dagen!

Måste nog börja kolla väder rapporterna om det är möjligt med fällen eller om det blir skidturer hela dagarna! Vi håller tummarna!!!!

Kram

2009-03-21 @ 17:19:47
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Erja

Nääää...Fyyyyyy....Usch... vad det ser skönt ut särskilt när jag vet att det var meningen att jag skulle ligga på det andra fårskinnet och dricka varm punch med O´boy...Livet är inte rättvist!!! Men om det är någon jag unnar dessa underbara stunder så är det du!!!

KRAAAAAM Erja

2009-03-21 @ 18:50:43
URL: http://www.undimoon.se
Postat av: A

Fyyy så orättvist!! Här springer jag runt som ett idiot för få allting klart. Och du ... du ligger i solen och har det bra. :-)) Det är dig väl unt! Kram på er



AnnSofi

2009-03-23 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0