Lortgrisen !!!



Är det här verkligen en pappis ???
Maken till grisigare pappis får jag leta efter. Men det är INTE ärftligt, hennes dotter Crizpi kan vara ute hur länge som helst i alla väder och komma in med en lika vit päls som när hon gick ut.
Men Titti......

Jo, jag har haft städdag idag och sedan ropar jag in vovvarna och finner detta !!!!!!
Det var bara att lyfta upp den belåtna hunden och bära in henne i badkaret.

I helgen var vi in till huvudstaden mycket visiter, bröder, söner, god mat och tårta.
Crizpi var också på en liten date. Nu hoppas vi på resultat i slutet på december.
Läs mer om kavaljeren på min hemsida :)


Kommentarer
Postat av: Lissen

Vilka glada hundar, som leker och busar.

Fick/får tvätta Moa nästan varje dag nu....

Vara trist.......



Full rulle i storstan, kaffe, kaka, hej och mår du bra... till nästa... kaffe, kaka...

Var det så?



Gick in på Stf hemsida hittade ej tävling?

Kram på dej gullfia

2009-10-20 @ 20:39:21
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: a ingre

apropå skit, så har iwan fått sina barnbarn i morse, å då förstår man att Jenny och Max kommer att få en massa bajs att ta reda på framöver. Flickan Louise 3146-50, gossen Wilgot 3584-51. dom är väldigt söta för att vara nyfödda, inte alls svullna i ansiktet som dom brukar vara. Riktigt fina små barn. ha de´!

2009-10-23 @ 22:19:02
Postat av: Ingrid P

Grattis Lena då har våra små damer på date ungefär samtidigt runt storstan, men min var borta en månad pga. att hon strula för matte försvann. Hon var desto gladare när jag hämta henne i måndags.

Nu får vi hålla tummarna för varandra!

Kram Ingrid.

2009-10-23 @ 22:20:55
URL: http://www.tessanskennel.se
Postat av: kattis

fullkomligt ÄLSKAR när man kan se att en showdog lever livet mellan varven...även om jag inte älskar att behöva bada lortgrisarna!!!/Kattis

2009-11-10 @ 23:48:24
URL: http://www.tibbeflickorna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0