Utställningen i Avesta !

Svensk vinnare gick i år i Avesta och självklart var vi där.

Ända in i det sista var jag orolig över vädret. Alla kommer väl ihåg fjolårets utställningshelg.
Ihärdigt regnande i dagar (veckor) hade gjort utställningsplatsen till gjyttjebrottarnas paradis.
Maskarna låg och flöt inne i utställningstälten, tillsammans med hundar, burar, folk och annat allsköns bråte.

MEN, i år sken solen och värmde gott !
Det bästa med denna utställning är att jag bara har 5 min. med bil och sedan är vi framme.
Det kan inte bli bättre. Crizpi, Gizza och Leo var med. Crizpi för att dammas av inför ev. framgångar i ringarna. Gizza och Leo tävlade. Båda var på ett strålande humör och skötte sig suveränt. Jag tror att båda gillar att visa upp sig ;)

Totte (Crizpiz son ) var också där och det blev ett kärt återseende. En otrolig liten vovve med härlig attityd och utstrålning. Jag passade på att pussa lite på honom men han ville helst ner på marken och skrämma Varghundar. Ja, det passerade två stycken och han flög fram, viftande på svansen och skällande. Hundarna flög upp i luften och hamnade (nästan) i mattes knä av ren skräck. Sedan skyndade de vidare. Det var en syn för gudar vill jag lova !

Men han är inte bara tuff han är sagolikt fin också ! Titta här


Det här blev bästa kortet på bordet..... också kisade han ;(
Han är nu ca 5 mån.



Här kisar han också. Men jag kan lova att solen sken !!



Men vad ser han nu ? Det var inte helt lätt att fånga denna fjäril på bild kan jag säga. Så mycket liv i hans kropp.



Men titta hit då !!!!!



Så ska det se ut !
Mormors pussgurka ;)




Kommentarer
Postat av: LissenTo

Måste vara superskönt att ha nära till en utställning!



Vilken sötnos Crizpi är, charmar nog domarna!

Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg!

Kram Lissen



2010-06-26 @ 08:01:53
URL: http://lissento.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0