Halv storm !

På väg



både fysiskt och mentalt.
Nu kommer jag att snudd på ha dagsboksanteckningar, för den oinvigde kanske trist ? Men roligt för mig att spara och läsa.

Förutsättningarna var kanske inte de bästa med hård blåst och lite taskigt underlag.
Jag började med att visa min häst som stundtals är bufflig. Trots detta fick jag ut honom på volterna i båda varven, men när det blir jobbigt vill han in till mig och trycka bort mig med bogen.
Det är en bestämd herre som gärna visar var skåpet (jag) ska stå.
Han fick även trava i båda varven men stannar lätt upp och blir stående.
Min instruktör fick ta över och visade både mig och Catch.
Vad vi måste träna till att börja med är att flytta hans bog, det är där hans ledarskap sitter. Vilket klumpigt uttryck ! Han går gärna på och matte har snällt flyttat sig som den vänliga själ hon är.

Imorgon fortsätter vi !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0