Halka

Ja, nu har det verkligen blivit halt på sina ställen, så vinterboots är beställda, hoppas nu bara att de passar.

Ställde därför in Parelli träningen med F men, det var inte så jättehalt och när ridbanan blev nysladdad och fin så körde vi ett BRA pass. Vi fick beröm av F och jag känner mig som 9 år igen. Lyser som sola i Karlstad och är helt överlycklig, sånt här lever jag lääänge på.
F tycker att Catch slappnar av mer och mer, det är så bra med en utomstående som kan se skillnader. Jag kör på med massagen, lite här och där allt efter hur Catch reagerar. Vet inte om det blir helt rätt men....det kan ju inte göra någon skada.
Titti är med hela tiden och lär sig allteftersom, att parera Catchs försök att smaka lite på henne ibland :)
Att hon snor runt hans bakben bryr han sig inte om även om matte blir lite orolig.

Tänk när vi rider ut tillsammans alla tre, men nu känns det avlägset.

Jag följde med F hem och hon visade mig med sin häst lite nya övningar, lätt som en plätt.
Kan bara säga att mina försök inte blev lika glasklara... men han flyttade sig undan mig lite ivf !
Ummm,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0