Dag 21

Vilken perfekt dag i trevligt sällskap av hästar, Frida och Mia !
Milt och strålande solsken.
Jag och Mia mötte upp Frida och Marksman i Bredsjön. Frida och Marksman bjöd på 4 savvys.
-Oh boy !



Barbacka med halsring, mjuk och följsam häst i alla gångarter. Kan det bli så mycket bättre ?


Marksman i hagen med sin kompis Sören, som inte ville vara med på bild ;)


Liberty !


Belöning !


Efter uppvisningen bar det iväg hemåt till Lögdön. Jag och Catch tog vid med våra övningar.
Min ponny är lite trött nu men visar villigt upp allt han kan. Planen framöver är att jag ska klänga och klättra och sitta på honom. Liten paus i Parellin till förmån för insittning, men hans dagsform får avgöra såklart.



- Hum vad är det här då ?

-Går det att äta ?


-Nja, jag avstår !

Perlina tittar nyfiket på !

Kommentarer
Postat av: mattemia

Ja oj vilken fantastisk dag vi fick.

Jag är så glad för att jag får "följa" med er på den "sanna resan", vilket man kan se att Quartzo verkligen uppskattar/ Kram

2012-02-14 @ 07:55:13
URL: http://lusitanoqsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0