Midsommarhelgen

Ja, så var den överstökad för i år. Jag har blivit ett år äldre, ätit god mat och blivit grattad av mina vänner.

På midsommaraftonen åkte vi till Kälen och tittade runt, det var medeltida marknad där. Blev förvånad över att det var så mycket folk. Min man köpte en till samekniv, men jag höll hårt i slantarna, fast jag blev frestade av både det ena och det andra.
Vi köpte hamburgare och korv till lunch, tyvärr höll jag inte lika hårt i matbrickan, så jag tappade den. Så där stod jag med lång näsa och tittade på den ringlande matkön, insåg att det inte gick att börja om. Min man torkade artigt av korvarna och gav mig, tur att jag inte är kräsmagad ! Satt sedan i underbar sol och lät mig väl smakas av den godaste korven.



Höjdpunkt för de yngre !


Söta alpackor, vill ha !!!!!




Riddarspel för både det yngre och det äldre gardet !






Publiksuccé !



Det här rekommenderar jag till nästa år :)))

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Roligt att du satte in bilder från Kälen. Hade velat åka dit men tycket att det var lite långt med treåringen som inte gillar att åka bil. Kanske nästa år.

2012-07-03 @ 17:19:15
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0