Lasttränat

Med hjälp av min man har vi lasttränat idag igen. Vill bara tala om att när jag stod där inne och lockade på Catch så gick han på direkt !!!
Men han backar försiktigt ut när det är slut på grön gräset som jag dragit av åt honom. Det växer mer därute.

Titti sprang i vanlig ordning alldeles för nära, så hon fick spana vidare i bilen. Hon visar glatt att hon mer än gärna "går på transporten" Hon är så duktig hon.

Annars så har jag varit till sjukgymnasten idag och beklagat mig lite. Så smått får jag börja träna med min vänstra arm. Men det känns :(




Kommentarer
Postat av: fia

Sv. Ha ha ja man bör välja sina tillfällen väl när man ska rida barbacka ;) Ja dina papper hjälpte otroligt mycket, jag är riktigt imponerad. Roligt när det funkar i praktiken. Snart är du där med catchen oxå, resan har bara börjat :)

2012-05-26 @ 09:00:05
URL: http://iminegnalillabubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0